2009/01/15

Inbjuden på frulle...

...hos Milla på fredag å det tackar jag inte nej till...jag kommer nångång mellan 8.30 å 9.30...smsar innan..

Idag då städat lite hemma hos B...hjälpt farmor med gardinbyte..å just det mamma berättade att hon köpt nya gardiner..jaha..sa jag jag hjälper dej inteförrän du köpt nytt strykjärn!Det hon har funkar lika bra som syrrans...man kan dra kläder/garinerna rakare än de blir med strykjärnet..haha.
Max är hemma än å är helkass...stackarn,idag va moster ner m calippo åt han...mmm.

Just nu skiner solen lite,men brr va kalllt det blåser.
Idag skulle Tilda ha vart på sin första skidtävling men den vart flyttad 1 vecka framåt.
På lördag ska vi jobba på grotfallet då det är tävling...brr..

Igår hade jag en "funderar dag"...om mina vännner:
Karin:min allra bästa vän i alla väder,vi kan varann utan å innan...
Milla:Du är såå snäll,glad omtänksam å jätte bra frisör...
Pernilla:Tänk att vi "vetat om varann såå länge...men först "nu" har vi hittat varann...känns som vi är såå lika på massa saker..å att vi kännt varnn jämt..
Siri:Vi umgås inte ofta men ringer varann när den andra är på väg varje gång...dej har jag kännt längst...
Syrran:Vi kan å vet allt om varann nästan,pratar ofta om allt å inget,i love you.
Sen har jag ett gäng till med vänner men det är NI som betyder mest,som förstår er på mej..orkar med mej å mina påhitt...tack för att ni finns!

Dagen förvrigt idag:ungarna har lek-STOPP,de ska storstäda sitt rum på torsdagar å hjälpa till lite med sin egen ren-tvätt...
De tror att allt gör mama å pappa vi kan bara riva fram allt å byta kläder 12 gånger om dan..så nu testar vi om det blir lite ordning om de får hjälpa till själva mera...å på fredagar får de veckopeng a 25kr..

Nä nu lär jag sluta lär fixa lite käk innan jag "tynar bort..haha!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

du vet väl hur snål mamma är så jag får väl vänta med strykjärn tills jag fyler år

Camilla sa...

hej,kul att du kommer,å tack för den fina kommentaren om mig,du är en underbar vän du med,vi vet var vi har varann:)ses i morgon.kramen

Pernilla sa...

Ja visst e vi lika! O de kan jag säga, att jag mår så bra som jag gör nu det har Du en jättestor del i! Jag känner att vi snart måste ta en shopping o fika dejt, de va så länge sen nu..fast jag får nog inte shoppa nåt mer nu..men fika! de går ner de!!:-)
Kramar i massor vännen

Camilla sa...

du har nått att hämta hos mig:)kram

Cissi sa...

Du har nåt att hämta hos mig :)