2009/01/19

Hej ...

...I tigigare inlägg i helen skrev jag fel...mirre fyller 7år!!!!!

Nog om det idag har jag vart med Ela till stan då hon behövde nya jobb-skor,så vi hittade på ett par sandaler i lagom pris...å ett par på rea till Theo.Så hittade jag ett par sneakers till Tilda,men vart osäker på storlek så imorrn tar vi nog bussen till stan på em å hon får testa dem...
Hittade hur mycket söta bäbis kläder som helst till Pontas kille som ska titta ut kring den 17feb...så kul....
Just nu är ungarna uppe å leker..kontor...gjort det i 2 timmar utan å va osams...tror våra regler va effektiva!! Sams oftare,hjälps åt...leker...inta massa tjat om allt(lite ibland)men så är barn...bäddar inge krångel på morron,å veckopengs systemet funkar bra,å svärburken -1kr vid svordom,liten som stor...tänk på det om ni hälsa på oss!!! Gäller gäster oxå...
På lördag eller söndag hade jag tankar på örebro...helst utan mange,å tror visst fru broqvist eriksson nappat,eller??
Lär ha lite klappar till mirre som snart fyller 7år, å nå småsaker på ikea...
Har snöat lite idag...men jag vill att det väker ner typ ½ meter så man kan göra nåt ute...
Nä nu sktriver jag bara om ingenting,dax å sluta...
Just a idag gjorde Pernilla 1a dagen i "skolan,du är såå duktig!! Kommer nog ner nån dag på en kopp te/kaffe så du får en paus i pluggandet...
kraaaaaaaaaaaaam

2 kommentarer:

Camilla sa...

hejsan.mirre önskar sig iaf nått.å vad synd,jag ska va på vallen im,skolbandy,men torsdag vi 10 kanske,kram

Pernilla sa...

Klart jag ska med, lite shopping sitter aldrig fel. Å visst tar vi väll lö? Skönt att ha sö kvar o vila upp sig på. Kram